Tis 21/05

Nationella gick la okej, men jag varken behöver eller kan bry mig mindre. Gjort är gjort kommer aldrig igen XD Sista delen var lättast? Vad hände där? C-delen med kuberna missade jag helt och hållet så förlorade 11 poäng där eller något. Flow. Satt förövrigt och snorade ner allt :(

Efter pussades jag lite med pojkvän, köpte käk, och senare mötte bästisar på stan och kollade lite ropas (kläder hehe). Behöver massa nytt men stirrat mig blind på det som redan finns ute i butik nu. Det får bli att vänta ända till nästa lass kollektioner kommer ut. Not flow.

Sedan blev det en andra lunch haha. Provade nya mozzarella surdegsmacka på eh. Orättvist att de har olika utbud beroende på vilken man går till, eller? Den mackan får bli dagens tips, ska alltid köpa den nu om den finns <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0