Ons 22/05

Dessa pix tycker jag är gosiga. Premiär-hänget på muren när solen kom. Minns att det stekte ganska hårt där, med svarta jeans och martens. Naw, fina klassisar. Älskade skola.
 
Idag skolkar jag ee.. Hehe eller va? Nä meen jag kan frivilligt nominera mig själv till sämsta eleven. Kände bara att jag hellre sitter hemma än går på, enligt mig, "onödiga" lektioner.. Ha-ha. Försov mig som alltid, trots sovmorgon. När jag hade stressat igenom frukost, smink och kläder på 15 minuter kände jag bara fuuuck dis shit. Klädde av mig igen och kokade kaffe. Så mycket bättre. Min ursäkt är att jag ändå hade feber i söndags och alla såg (och hörde.. snörvel) igår att jag är sjuk. Nu har jag slösat 3 timmar här framför datorn och rensat telefonen, importerat nya låtar, läst bloggar, googlat skor och solglasögon osv. Ni kan melodin. Ska la plugga lite också. För gjorde inte det igårkväll, som jag sa. Självklart.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0