Fre 30/5

Tjeeenixen, vgd? K bry min blogg allt om mig.

Idaaag har MIN dag varit jätteebra hittills! Fick hur många gulliga kommentarer (både här och insta) samt mail som helst av läsare som undra, eftersom jag glömde lägga upp min tröja igår, och frågade om jag blev ledsen eller upprörd för det.. Sötisar <33 Och svaret är nej, självklart inte. Det löste sig ju ändå!

När jag kom hem från skola soola jag, nu har jag duschat och väntar på Leo. Större delen av min vardag går numera ut på att vänta på den pojken. Och äta av uttråkning (är det inte ett ord? Blev rött sträck.....) under tiden. Hänger absolut inte ut min bf, just saying like it is. Så ni inte blir besvikna om ni skulle springa på honom någon dag på stan, jag menar han har ju också fått några mail nu när min blogg blivit så känd.. Ärlighet är bäst.

Senare i eftermiddag/kväll händer varje halvårs (?) roligaste!!! Men det sparar vi till då TAGGA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0