Valentino Maddes skiss

 
Asså jag har ju inte sett bröllopet (räknade med en 2 minutare sammanfattning på nyheterna men inte ens det har jag sett? Dafuq, stackars brud hon är så mycket i bakgrunden. Som jag minns det visste man allt om Victorias bästisars morsas skor designers fortfarande en månad efter bröllopet. Skulle Madde inte varit FRUKTANSVÄRT äckligt snygg och hennes man en amerikan, som vi svenskar i regel dyrkar, så kan jag fan sätta en femma på att ingen skulle bry sig. Menar ännu mindre. Men allt detta är en annan femma, nu blev det sidospår här. Som vanligt hahaha). Kom i alla fall över denna VAKKRRAA skiss. Det var bara det egentligen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0