Lunchat



Med mamma å familjekompisar. Åt sallad m parma, mozzaella å soltorkade tomater. Det är kult för bruden vi käka med dåra, hon bor i fucking London (är hemma pga lov typ) OCH jag ska JU till FUCKING LONDON!!! I know. Antagligen. Förhoppningsvis. Nej skoja, KLART JAG SKA. Med Serra och KP! Dröm
 
Den där lille kaffen btw (helt svart) kostade 25 spänn. Tycker det är ett rååååån. Gick sen till hemköp och köpte 50 cl julmust-flaska och ett paket tuggummi. 30 kr. Bläää vad dyrt det är att leva, shit. Jag gillar pengar, vill ha dem hos mig, måste se över mina utgifter till 2014 tror jag. Är ni lika snåla som mig? Hahaha

Kommentarer
Postat av: SERRZ

WE'RE GOING TO LONDON BAAAAABYYYYYYYYY

2013-12-30 @ 20:49:17
URL: http://seraphinewhat.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0