Inte gått t skolan än, gör detta ist:P

 
 
När grät du senast: Känns som jag gråter dagligen nu för tiden, inombords. Men "vatten rinnande ur ögonen"-typen av gråt var kanske förra helgen när jag bara bröt ihop.
När skrattade du senast: Igår antagligen, jag har inte träffat en själ ännu idag och jag skrattar inte när jag bara är med mig själv.
Vad var du rädd för när du var liten: Att mina föräldrar skulle skilja sig eller att någon av de skulle dö. Jävla änna typiskt va?
Värsta smärtan du råkat ut för: Fysisk smärta kan iaf inte ens komma i närheten av psykisk. Det gör så jääävla mycket mer ont inombords. Fy farao för den mänskliga hjärnan som ställer till med allt detta trubbel. Hellre bryta ett ben i veckan.
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Vettefan om jag någonsin blivit så "riktigt glad". Tycker alltid att det finns saker jag kunnat göra bättre även i de bästa stunderna, så störd är jag. Försöker att inte tänka så dock och uppskatta de små tingen :P
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Vet inte om jag kan skriva det här kanskeee? Det var iaf när min pappas läkare sa att pap skulle överleva. Antar att det var för att jag var så liten, man kanske inte säger det till ett barn. But still, jag trodde ju på honom. Blev jävligt förbannad på helvetes läkaren. Han kunde sagt att han skulle gå bort och ifall han mot all förmodan inte gjort det hade jag fått en "glad överraskning". För helvete.
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Han ska vara smart, omtänksam, inte pinsam humor, självsäker utan att vara bitch/diva, attraktiv ofc men har inga specifika utseendekrav.
Finaste komplimang du fått: Haha brukar inte rangordna komplimanger hahaha. Sen har man ju hört vissa saker som varit lite mer otippade.
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Ja det tror jag tyvärr
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Ja men det har jag nog men..
Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Varför är detta så svårt? Varför sparade jag denna fråga till sist för att jag inte kunde komma på någonting? Men tror jag är väldigt självständig och därmed mogen, jag har bra klädstil tihihihi (säger inte att jag klär mig bra för det är en annan femma), jag är svinbra på att shoppa och spendera rätt pengar utan att ångra mig eller komma på att det var ett dåligt köp. Även om det är typ kaffe.
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Taskig humor (skadeglädje/diss-liknande), tjock och ful, kan äta en burk jordnötssmör på en eftermiddag vilket fan inte är en bra talang (sitter här med en sked i en burk nu).
Vad är du rädd för: Som jag nämnt tidigare, att gå hungrig eller törstig och att bli utbränd. Skulle vara ett jävla helvete.
Det roligaste jobbet du haft/har: Haha bara haft ett riktigt jobb dock.. I kiosk på Ullevi, men det är kul! Har praktiserat på dagis, klädbutik och livsmedels- (Fram) oxå.
Vem åkte du bil med sist: Min storebror
Vem åt du mat med sist: Just me, myself and I. Frullis.
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Zero
Vilka länder har du varit i: Danmark minst x3, Australien, Tyskland, Spanien x2, USA x2 (New York och Orlando), Kroatien, ehm jag varit i massa fler men minns inte för så efterbliven är jag :-) Vi var mestadels på semester när jag var babygurl, ovannämnda är besökta platser under mitt vuxna liv.
Största stad/städer du varit i: New York XD Fast den var ju inte stor till ytan, det var lätt att hitta så tänkte inte på det.
Har du någonsin sportat: Haha nej jag har aldrig varit med på en gympalektion ens, soffan is my only true friend.
Vad finns alltid i din handväska: Nyklar, plånbok/kort, telefonen. Lite smulor i båtten. Alltid alltid det, men oftast massa utöver.

Kommentarer
Postat av: Emmely

Hehe Amanda, du fick med mitt svar någonstans längre ner så du vet det XD

Svar: woopsi tog bort det hehe
Amanda Hedegård

2013-12-05 @ 19:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0