Buhu


Det är fan helt sjukt att jag inte har någon motivation eller kraft att göra någonting nu för tiden. Jag har aldrig förstått mig på folk som säger att de är stressade, det är la bara att göra vad som ska? Jag blir fan helt handlingsförlamad. Det är verkligen en ond cirkel, desto mer att göra desto mindre gör man och desto mer har man på en hög som ligger och väntar asssååå jag får PANIK.
 
Hade idag sovmorgon till klockan 12. Men tappade en jävla kaffekopp över datorn (den överlevde, jag dog) och sedan kunde jag inte hitta mina nyklar så började grina för jag missade vagnen och gick tillbaka och satte mig vid datorn. Bangade den lektionen, hur kan jag komma sent om jag börjar kl 12? Det blev för mycket bara. Jag vet inte vad jag ska göra, jag är trasig, jag har panik.
 
Nu ska jag iaf till Hagabion på en föreläsning typ eller något tror jag det är. Myskläder, no make, håret i en bulle. Vill sova till våren kommer.

Kommentarer
Postat av: serrrrr

en till kommentar ba för jag känner mig så snälla idag :D

du e fin amanda jag fiinnnnsss gmn <333 we're in this 2gether

2013-12-03 @ 20:37:13
URL: http://seraphinewhat.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0