14/12/13

Jag har ej varit närvarande pga ostabilitet med mitt inre och skolan. Har liksom inte spenderat några pengar eller varit ute bland folk = inget att blogga om. Var inne ensam hela förra helgen. Igår somnade jag kl 19 framför tvn och sov i 16 timmar. Intressant mucho.
 
Saknar bloggen, trodde det skulle hjälpa mig att slappna av om jag bangade så provade det i en vecka men det funkade inte :P Därför är jag back on track eller nått. Dock måste jag påpeka: verkligen bara när jag har tid. Har prov i natur, engelska essay, stort termisprov i psykologi, vilket är så jävla svårt, och muntlig redovisning i textkommunikation nu sista veckan.
 
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0