I'm so Prityyy med makeup

 

Har fått lite new products av moren min, och ni som know me irl vet att jag föredrar no make up för det är najs för då kan jag ha vattenkrig och klia mig i ögonen. Men sanningen är att det är ett låst intresse och smink tycker jag är kul, förr satt jag aldrig på youtube och tutorials och grejer. Inte massa crazy colours upp till ögonbrynen, men BAS och GRUNDEN. Herreeguuuuuudddddd, jag kan stå i affärer och läsa innehållsförteckning på puderdoser även fast jag inte fattar ett shit. Eller hudlotions. Eller nagellack. Sen är det en annan grej att palla använda och be good at it.

 

På mina händer här ovan ser ni en höger osminkad å en vänster (bara handryggen, ej fingrar/handled) maked med my 2 new krämer. Har aldrig foundation för är lat, sånna saker tar 45 min att perfekt kladda på och håller i 3 timmar (även på folk som inte svettas at all. DET gör jag hehhööö).

 

Nu blev det för långt, detta kan ni omöjligt vara intresserade av :P Sammanfattning: MMMmm älskar alla kulörer å forma ansiktet och framhäva osvosv:')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0