elsakr sånna hära mmmmm

Du heter:
Amanda Ewa Paulina Hedegård
Smeknamn:
Pass. Ni får hitta på egna.
Beroende av: 
Jag skulle aldrig från denna dag kunna säga "nu ska jag bara äta skräpmat resten av mitt liv" för jag mår så fett illa efter några måltider. Typ som nu senast när jag var i Usa, i Orlando. Herrejävlar vi åt pommes till alla måltider och allt jag kunde tänka var "snälla give me some salladsblad och ett glas vatten". För vatten fanns inte som alternativ. Det var alltid läsk. Fyyyfaaaan jag mådde skit.
Vad tror folk om dig?
I skolan tror jag många tror jag är överdrivet pluggig och inte gör något annat på fritiden när det tvärtom inte pluggas någonting hemma här eftersom jag just koncentrerar mig så när jag väl är på lektionerna och därför de får uppfattning om att jag är the nerds urmoder.
Stämmer det?
Som sagt nej hehe. Jag kan vara ganska crazy over the top och skrikig, ibland är jag jätteblyg (om jag bryr mig om hur personen jag pratar med ska uppfatta mig, ex om jag försöker skaffa nya vänner hehe), men om jag inte bryr mig om vad någon tycker om mig kan jag säga så kooonstiga saker och få så mkt snea blickar like oh my jag måste fått sammanlagt fler än Miley Cyrus.
Vad får du oftast komplimanger för?
Kläder (skor då oftast), mitt hår & smink när det är fest och jag verkligen fixat det. Annars typ att jag har len (?) hy, haha det har jag alltid fått höra wtf.
Hur imponerar man på dig?
Man slänger inte ur sig dumma kommentarer a la dum blondin. Gillar folk som är kloka, kommer med snitsiga kommentarer, filosofiska eller mega vetenskapliga och pålästa. Tänker innan de pratar. Man kan även impa genom att vara duktig hälsofreak, impas mer av de som är bra på/pålästa på/äta mat än går ofta till gymmet.
Brukar du skratta för dig själv?
Nja, nej kan jag inte påstå. Kan börja skratta till tv/podcast/bok whatever, men då skrattar jag ju med dem känns det som.
Hur svarar du i mobilen:
"Hejsan sockertoppen, väntat på ditt samtal. Vad hade du på hjärtat?" Heh nej skoja jag säger bara hej... Palla slösa ord.
Vem ringde du senast?:
Serrraaaaaa
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Vi ringde å skvallrade hehehehe det var kul. Jag kunde inte vänta till imorgon. My nervs u know.
Antal timmar sömn inatt:
Ööööö maybe sju????? Kan inte sova många på vardagar för somnar sent.
Sov du ensam: 
Ja......... Något jag hatar mest av allt, att sova ensam. Det är pest och pina jag avskyr att somna & vakna ensam FYFAN människoplågeri
Vad ser du om du tittar mitt framför dig?
Mam XD Som ser ut som en kopia av mig + 40 år. Sitter likadant med datorn på samma sätt i knät.
Hur känner du dig nu:
Hmm nervös kanske liite. Förväntansfull. Lite seg pga det är kvällskvist, snart läggdags I guess. Mätt också fast sugen på mer.
Vanligaste färg på dina kläder:
Förutom svart/vitt/begie/lite grått/jeans som är mina basfärger i garderoben så antagligen rött/orange och lite blått aswell yep that's true.
Vad tycker du om fötter:
Inget jag vill ha i fejset, tack. Man har alltid strumpor inomhus förutom i sängen. På sommaren har jag flipflop på mig inomhus för vill inte gå dirr på golvet. Annars tycker jag man alltid ska tvätta dem med tvål i duschen och klippa naglar och pilla smuts under naglarna när det behövs.
Vad saknar du: 
Oj för svår, kan inte svara på sånt seriöst på rak hand såhär. Pass
Hade du en bra kväll igår:
Nej, gjorde de-nada den sög
Favorit dryck på morgonen:
Kaffeee hallå. Finns ej kaffe så vilken som helst 100% frukt juice, helst med -kött, men ikke äpple.
När brukar du oftast gå och lägga dig:
Somnar aldrig innan 00.30. Eller har aldrig gjort hittills iaf.
Sysslar du med någon idrott: 
Näääääää.. Men skulle vilja, dock inte börja men redan hålla på hehe.. Enda jag gjort är dans ca 8 år. Det blev för seriöst och då inte längre kul och jag började nian och skulle få fett bra betyg bestämde jag mig för, så slutade.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Njjjjaaaaaa. Lite kuggfråga på den kände jag. Jag tror verkligen man kan se en person och liksom bli direkt attraherad och tänka att man "vill ha" den. Men det är inte kärlek. Det är crush.
Har du spytt offentligt:
Heh jaa på spårvagn. EN gång vill jag understryka där mhm, och det är nog ända gången jag spytt överhuvudtaget. Om jag minns rätt.
Är du bortskämd:
Litle kuggfråga denna också. Jag har vad jag behöver och mer därtill (alla i sv har ju det typ). Impulsivt vill jag svara nej på denna fråga. Sedan jag börjat tjäna egna pengar blir jag dock inte bjuden på mycket. Hyran, mat hemma, mina linser, studiebidraget får jag och allt resten i form av kläder, skor, ytterkläder, fikor, resor osv blabla betalar jag själv. Allt det jag gjort i sommar, allt jag köpt har jag betalat helt ur egen ficka. Men skulle jag ej tjänat egna pengar hade jag ändå säkert fått åka till Malmö, Ullared, Stockholm osv. Men inte fått köpa alla kläder/skor/haft så mkt fickpengar mm. Men är jag pank och alla kompisar ska på bio en fredagkväll och jag skulle tvunget sitta hemma om jag ej kan följa med, så bjussar morsan på det. Sååååå döm själva.
Vad gör du i morgon: 
Skolan, insparksgrillning i Slottskogen, 1D bio med alla tjejjjeeeer, sen tillbaka till Slottskogen - tagga
Vad är det värsta du vet?:
Ensamhet. Även om jag är mycket ensam och inte gör mycket åt det. Men lider. Det kan räcka att sms med någon, måste inte ha den hos mig alltid. Men känslan av att man är ensam, helt själv. Blä ikke höjdare.
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Absolut. Älskar er ni vet vilka ni är <3
En speciell dag du minns:
April 2010, dagen pappa gick bort.
Du samlar på:
Dammråttor :p.P:P:PP:pp Fast seriöst tror jag nog inte jag samlar på något, jag hatar att ha massa bajs liggande som ej används och jag vet jag aldrig kommer använda. Men gillar inte heller att rensa så har mkt sånt. Har inget problem att slänga skiten.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: 
Nobody. Men nu senast jag var riktigt lipig smsade jag med Julia, hade då hållt inne det ett tag redan så jag drar gärna ut på mina sorger själv och försöker läka inifrån tills jag känner att det inte går att hålla kvar längre. Då kan jag berätta. Vill inte berätta i onödan om det skulle kunna gå över av sig självt. Tiden läker alla sår.
När grät du senast: 
Då den kvällen/dagen efter jag smsa med Julle  om ovanstående :p Minns ej dag
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Resa jorden runt, nästan iaf heh. Försöka kanske inte slösa på massa kläder och grejer, i så fall dyra smycken och väskor med andrahandsvärde. Tror ärligt talat jag skulle bli snålare när det kommer till shopping. Men lägga herrejävlans på mat och bjuda alla på restaurang hela tiden för det tycker jag är kul.
Vill du gifta dig: 
Jjjaaaa jo men ja det skulle jag nog vilja göra med mannen jag får barn med. Av juridiska skäl. Annars ser jag ingen skillnad på folk som är gifta vs sambos. Same shit diff afternamn. Inte religös eller bryr mig ej så mkt om traditioner heller. Stor fest likt bröllopsfest kan man ju ha ändå.
Vill du ha barn: 
Ja! Och skulle min kropp vara oduglig till det skulle jag antagligen ej tveka på provrör/adpotion/surrogat eller andra liknande andrahands vägar.
Är du musikalisk?:
Jag lyssnar på texten när jag lyssnar på musik. Inte musiken. Kan därför ej skriva ex ett sv arbete och lyssna samtidigt, men matte går bra. Svar på frågan?XD
Vad dricker du helst när du är törstig:
H20 med sugrör å lite is, inte så man får brainfreeezz
Bor dina föräldrar tillsammans:
Neeeej har ju som sagt då tyvärr ingen far men han bodde med oss till slutet och tror om han levde idag att de skull bott tsm haha
Har du någon gång gråtit dig till sömns:
Nej. Men gråtit innan jag somnat. Fattar inte hur folk säger att de kan gråta och somna samtidigt? Går la inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0