Hatar detta inlägg med hela mitt hjärta

 

 

Idag var en bra dag. Var länge länge i skolan efter vi slutat. Gick sen till Vasa sol, köpte solkort men sola inte vilket jag ångrar nu när jag inser hur blek jag är och att jag gått med bara ben idag.... Pin. Cyklade hem. Åt. Tittade idol på play. Åkte till tele2 för spräckte skärmen på telefonen idag, sånt är alltid lika kul. (Tänk då att jag börjar inlägget med "detta är en bra dag" - fatta att resterade som hänt vägt upp att jag tappa telefonen! Kanske sätter i perspektiv hur lätt det är för mig att ha en bra dag?) Får se hurvida jag lever med det eller betalar eller what 2 do. Jag rådfrågade bara kan man säga. Enough about dat för seeeen träffa jag upp brushen min å övningskörde lite granna. Ute på riktig väg och inte på parkeringsplats för första gången!!!!!! Kom upp i typ 57 som snabbast. Fast and furious. Sedan jag kommit hem har jag hunnit äta igen. Sälja hela min bloggdesign (för yes made it myself nästan), fick inte mycket men ändå 1500 spänn för det! Så skickade iväg alla kodmallar osv. <3333 Värt. Tack Serra att du ville ha den :))))) That's about it. Hejdå XD

 

Fan jag hatar verkligen sånna här sammanfattande inlägg som tråkiga folks vardagar fattar inte vrf jag envisas skriva dom fanfan. PS fina armband jag hade idag va? AA det tyckte jag iaf. Bild nr 1&3 från Elinpk.blogg.se hahahehe<3

 

Seriöst vrf är jag så pin? Vrf publicerar jag ens detta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0