This is my tired face(s):

 
A men tjeeenare! Sitter i köket (varför det kan man undra och det undrar jag med. Sjukt obekväma stolar jämfört med soffan) och kollar på skinnjackor. TIPS?! Desperat som få, måste köpa en NU!
 
Tröttnat ihjäl på mina röda naglar och vill ha vita istället, men är för lat för att måla om dem själv så vill gå till salongen.. Det är oroväckade beroendeframkallande. Kan dock ej för är HELT PANK!! Waaah, jobbiga liv. Fast seriöst, jag har aldrig varit så pank som jag är just nu, i hela mitt liv! Inte ens när jag var sju. Och då hade man ju inga pengar. Ni fattar. Mår phykiskt dåligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är inte du med här??
http://www.kissies.se/gratis-bio

Svar: hahaha, jo, det är jag! tack för att du berättade, läser aldrig kissies blogg så skulle aldrig sett det själv!
Amanda Hedegård

2012-09-20 @ 12:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0