Q&A

 
Hej! Gud vad kul, vad gullig du är och vad glad jag blir! Hihihihihihi, man är väl så härlig som man kan behärska liksom!
 
Skolan dåra. Har ju bara gått ca en månad (återkom gärna och fråga igen om 2 år, hehe), men hittills är allt super! Jag går ekonomi med affärsprofil, om du inte visste. Skolan är stor, men det är inget som stör mig då man ej har alla läraree (självklart, typ 150 stycken?). Vi har åtta totalt. Att gå ekonomi är som en liten skola i den stora. Många tror att man tappar bort sig och inte lär känna någon, så är det INTE.
 
Dessutom är Hvitfeldtska den skola som delar ut mest pengar till sina elever i hela Göteborg, 4 miljoner varje år. Den näst mesta delar ut 50 000. Det är i diverse förmåner, stependier.. Blabla. I trean har vi chans att praktisera utomlands i sju veckor. De har massa sammarbeten och det känns som jag har så många möjligheter med denna skola. FEEETt.
 
Annan grej är att alla lärare är ganska gamla, alltså jobbat länge inom yrket. Man kan lita på dem, de kan vad de gör. Känns tryggt, inte som en lärarpraktikant precis. Och de vet hur vi fungerar och lär oss mest osv. Ser individen.
 
Missde jag något? Pussaaar! Förlåt att det tog så lång tid innan jag svarade..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaa du missade att skriva hur din klass är! ;)

2012-10-06 @ 15:02:07
Postat av: sima

har ni bamba eller matkort?

Svar: bamba! :)
Amanda Hedegård

2012-10-17 @ 16:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0