Thank heaven 4 smoking fräscha cinnamon buns

 

Jag och Lallo sprang ned på rasten och köpte direkt ifrån ugnen. Hon som jobbade där var för himla rolig ska ni veta.. Sen när vi kom till lektionen hade några killar i vår klass köpt kanelbullar till alla i hela klassen! Så söööttttt, vi är den bästa klassen NÅGONSIN! Bästa kanelbullensdag NÅGONSIN!

Mamma har köpt jäst till mig också, för hon tycker jag ska baka egna. Aaaa, tar gärna en kanelbulle till vad fan, kan man aldrig få för många av. Dock hinner jag inte det, buhu.. Första provet imorgon.

 

(Ni kan se handleden på min nya tröja där också, haha. Fått några kommentarer om att visa mina nya grejjor bättre, självklart ska jag det! Kommer någon gång när jag använder det. Har köpt ytterligare dessutom, så "behöver" visa det mäed)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0