Första och sista dagen

Kändes konstigt nog befriande att gå till den sk. grå zonen imorse. X antal timmar senare var det med tunga fötter jag vände på klacken och släpas därifrån. Fyyyfan vad magkänslan bevisade mig fel. Fitta som man i folkmun uttalar sig.

 

Prestationsångesten kommande vecka kommer susa i mitt huvud likt anorektiska myggor runt brunbrända ben insmorda i honung en sen sommarkväll. Dessutom spelar jag myggan i detta rollspel, mosad på sekunden och sedan finns bara en liten skit till blodpöl kvar på det där vackra, rakade benet.. Hejdå, ikväll stannar jag inne och antingen tar livet av mig eller pluggar ikapp sååå mycket mer än vad som tåls skriva ner här för att undvika ge er hjärtattack.

 

image descriptionimage description

En äkta posarä får alltid till ett fejksmajl med massa emalj. HOHO, där fick jag tillreee'!


Kommentarer
Postat av: linnea

första gången i skolan

2012-03-23 @ 23:42:00
URL: http://linneabryngnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0