FRÅN NEW YORK CITY

Det är andra dagen och vi har det jättebra! Klockan är 18.30 här nu. Äter som galningar för det finns överallt och man blir vrålhungrig av att promenera runt och turista hela tiden. Har redan hunnit göra massor, men när man tänker på hur mycket det finns att se så är det inte något märkvärdigt.. Svårare att beställa mat än jag räknat med dock. Och det finns inte alls lika många sådär dödligt överviktiga som jag räknat med, tror de gömmer sig i resten av USA och inte i just New York. Är på World trade center / Ground zero / 911 Memorial (många namn för samma plats) just nu. Hela fen här resan ärsom en historia lektion för man läser ju på om hur allt hänt och varför det är känt. Kan allt om Frihetsgudinnan, utmana mig om ni vågar. Dags att avsluta här, jag kommer med hundratals makalösa bilder när jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0