Juni 2011

Det hände jääävligt mycket i juni, så bered er på ett helt sjukt långt inlägg..


1: Kajsa fyllde 15 och vi hade någon slags överraskiningspicknick i sommarvärmen. Grattis i efterskott, haha!


1: Efter det var vi på Liseberg-konsert och tittade på Petter och September. Här är en fet video, här en annan och så en tredje också. Klassiker!


2: Chill kväll på Saltholmen, slutade med att vi implus tog båten till Brännö och sov där. Det är sommarkärlek.


4: Solade typ varje eftermiddag efter skolan i "trädgården".


8: Årets första dopp!


9: Köpte mitt livs första Primes, woopa vare.


10: Linnea flyttade och det bidde inflyttningsfest för alla ören.


11: Vi fortsatte sola, njuta, bada, käka glass, skoja och flabba med all adrenalin värmen gav oss.


12: Den här dagen var bara så bra i all sin enkelhet. Hängde på en fotbollsplan och bara hängde där under solen med massa vänner. Braaa.


13-14: Klassresa och den styrde mot Skara sommarland! Personligen ingen höjdare eftersom det är därifrån jag kommer och spenderat alla mina somrar medan ni göteborgare hängt på Liseberg, men det ägde ändå.


16: Det blev äntligen skolavslutning och med det skolavslutningskvällen. Vi chillade vid vattnet, minnesvärd.


23-24: Årliga täntandet på Brännö. Rocks.


24: Med midsommaren kom tradtionen med fest hos Filippa. Älskar midsommar!


26-3 juli: Jag och mamma åkte till Spanien! Det var så jävla varmt kommer jag ihåg, typ för varmt, och jag gick upp ett kilo varje dag, hahaha. Hade ett par solglasögon med mig för varje dag också, hahahahahahahaaa herre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0