Januari 2011


2: Såhär såg jag ut då. Hehe


4: Invigde nya året med att dra till Stockholm.


12: Det var helt ofattbart mycket snö!! GALEEET MYCKÄ!


16: Gick i konfa så man spenderade ju en hel del tid i kyrkan, tur att man har vänner.


20: Vi hade en jekligt mysig sleepover hos Nea, men käkade pizza innan vi somna. Och gick och köpte godis och grejer, dampfilm på Linnea hääär.


23: Jag blev äntligen med Iphone efter att ha haft Linneas gamla Erikson som lånetelefon i över ett halvår.



28: Jag tog ett andra hål i ena örat. Film här. Första bilderna är från gympalektion då jag fick godkännelse av morsan, hahaha.. Då var man en glad.


31: Linnea tappade vår jättefina kaka i golvet, men hon skyller ifrån sig och säger att det var jag.. Potta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0