Februari 2011


1: Vi hade den kassaste friluftsdagen, åkte skridskor fast jag gjorde inte det. Se mig leva ut min aggression här.


5: Gick fortfarande i konfa. Vi sjöng roliga sånger innan vi fick käka, snacka inlevelsen vissa hade.


10: Vanlig dag i skolan, men kolla mitt hååår! Waaaah.


13: Första dagen på året med connes, kändes bra!


14: Pyttelitet (och stökigt - men det är det ju nu också) rum jag hade då. Tur att man har bytt upp sig.


14-16: Jag och mami åkte på liten shoppingtur till Köpenhamn på sportlovet.


18: Favorit Sofia kom på besök och jag visade henne Subway-världen. Ni ser ju själva hur det gick.


19: Random bra dag på lovet.


21-4 mars: Proade på dagis på Hisingen. Sög att det tog typ 2h att åka dit, men barn är lite söta.


26: Mer konfa. Vi var myyycket i kyrkan assååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0