December 2011


2: Jag och Carro fick inte längre vara med på mattelektionerna, vi var allt för busiga. Det var ju bra, man får ju mycket gjort när man inte får vara med på lektionerna.


4: Var på Brogyllen för första gången och åt frukost.


6: Första snön. Den höll dock endast en fyra minuter lång spårvagnsresa, pooofff och så var allt borta igen.


8: Klassen var publik på Postkodmiljonären. Trooor det skulle visas lördagen den 23 eller 27 januari eller något. Om någon av dom är lördagar måste det vara då, men jag lär säga till så ni kikar.. Hahaha


10: Jag och Carro hade juuulbaaak!


11: Dansuppvisning. Den här terminen ska jag inte dansa alls, får se om det blir något till nästa ht. Hoppas det!


13: Lucia! Fortfarande så jävla glad att jag fick en andra chans med uppsjungningen och därmed VG i musik, nära ögat. Man får ju inte så många chanser att vara med i Luciatåget liksom. Typ en.


15: En dampig dag bara


16: Min bror fyllde 23 år


17: Röööj, lägger upp några ovisade bilder från den här kvällen (pga att de inte är mina)


18: Vi var och åkte skridskor på Heden! Hehe


21: De bidde juullooov!!! Wooopa


24: Och julafton


26-28: Åkte till Falköping


30: Provade på fish spa, haha. Det var en kul erfarenhet.


31: Nyårsafton och så var hela 365 dagar förbi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0