April 2011


7: Var en hel del i skolan med min bästis. Hon var så mycket coolare än mig. VAR, hehe.


9: Köpte min armyjacka som jag var sååå stolt över, haha.


9: Hängde med min pojkvän lite mera på den tiden. Han var snyggare, han hade hår.


11: Spenderade hur mycket tid och pengar som helst på att göra ett par skitfula nitshorts som jag aldrig använt..


12: Pappa hade varit död i ett år så vi fikade med familjen.


17: Jag bestämde vad jag skulle ha på mig på Broadway-uppvisningen, vi dansade Hairspray.


18: En dag på stan när första värmen kom.


20: Grymt lyckad natt hos Kajsa på Brännö.


24: Skogsmulle, haha. Jag jobbade med att plantera granar hos min kusin!


26: Fick äääntligen det stora rummet när min brorsa flyttade ut. Och de stora garderoberna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0