I do it big like a jewish nose.

Har fått flow med träningen nu det senaste, det är asfett! En självklarhet att dra dit efter skolan liksom. Nu måste jag bara vänja mig vid plugget också, det var bäst direkt efter lovet men så kom friskiskort och rubbade de fina vanorna.. Ah, ville säga att jag har roligare saker att göra än bloggen. Balaans i livet mannen. Förstår inte hur jag kunde få ihop typ 5-10 inlägg om dagen förr, vad skrev jag om? No life. Now my life is at the gym <3 Näää men.. Ligger och gosar i sängen med kusse banan bredvid mig nu. Hon åker hem till Stockholm imån.. Känner hur godiset och colan jag åt till efterrätts-kvällsmat ligger och goar sig och skvalpar omkring därinne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0