Blev inget sitta vid datorn igår, för er i...

Blev inget sitta vid datorn igår, för er intresserade kommer nu en sammanfattning (vet att det ser ut som väldigt mycket text, men tro mig, det är en sammanfattning): Carro och min plan var att åka till stan, kolla lite affärer och sen förberedelse-plugga inför kommande vecka på bib. Gjorde inget, bjöd bestis på Donken och det var för jävla gött så vi hängde där någon timma istället. Kom på briljanta idén att träna, så åkte man hem och åt och allt bara för få bekräftat att skit gymmet har stäängt för dagen. Öö. Vi åkte hem till mig istället, gjorde 10 situps på vardagsrumsgolvet. Åt middag, kollade på gladiatorerna, Linnea kom, kollade på Melodifestivalen. Blandade dipp, skalade morötter och ställde fram light-colan och kände oss redigt nyttiga innan Nea langade upp de smugglade chokladkakorna från väskan. Jahopp, nyttig imorgon istället dåra. Sen sov Lallo hos mig bara för man får go frukost (bra kåmpiz, älskar dig) och nu är jag hemma hos mormor och flyttstädar. I förrgår var jag hos farmor, nu hos mormor, blanda inte ihop! Dags för bullar, kaffe och mackor till lunch. Sånt går ner. Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0