E1ab

Första dageen!! Man bara försöker läsa av alla och få en uppfattning, det är läskigt. Vill typ inte säga till någon vad jag egentligen tycker om folk - för tänk om den åsikten ändras men personen får reda på det? Vill inte skada i onödan. Så taggad för lite nytt folk! Vill berätta allt om mig så vi bara kan veta allt om varandra på en gååång. Är nöjd med klassen än så länge. Vissa verkar bättre än andra, men det kan alltid vara värre. Vi får se vart detta tar oss! Börjar med schema på torsdag redan, är inte det lite att ta i?


Efter skolan träffade jag upp massa, vi fikade på condeco och pratade igenom allt med alla skolor såklart. Lol (hatar det ordet). Gick runt i butiker efter, men köpte inget roligare än block och hänglås till skåpet.. Haha. Det var det.


Är arg på mamma för hon har datorn (min?!?!!!), så jag kan inte blogga.. Öö vilket problem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0