Köpt en klocka så nu har jag massa tid

Idag är det... Ännu en vardag fylld av besvikelser jag kan rabbla upp, se tillbaka på och känna mig otillräcklig i.
Idag tycker jag om... Att min fina lärare lät mig sluta tidigare för jag var hungrig och ville gå till Hemköp <3
Idag har jag... En riktig jävla ful-dag. Ful personlighet, fult utseende. Fula vanor, fula handlingar.
Idag borde jag... Plugga, städa mitt rum, träna, sola/bus, måla naglarna, platta håret. Borde jag ha gjort ungefär varje dag sedan i julas liksom. Gjort de nada.
Idag tycker jag... Att det ska vara sovmorgon imorgon. Eller att jag är värd att ta det.
Idag är jag nöjd med... Val av brallz. Grå som matchar dagens humör och bekväma som få.
Idag är jag missnöjd med... Mitt smink, tröja, hår, skor, skoskav, mobil, lektioner o.sv. Kraven.
Idag saknar jag... ETT PAR FUCKING HÖRLURAR SÅ MAN KAN LYSSNA PÅ MUSIK WTH.
Idag avskyr jag... Att jag aldrig kan ta mig i röva och lära mig prioritera vad jag måste framför vad jag vill.
Idag älskar jag... Kissen. Hon har varit snäll för en gång skull.
Dagens värsta känsla... När jag insåg att vi hade oförberett musikprov. HEEEJ!!!
Dagens bästa händelse... När jag fick slå tärningar på fysiklektionen och plocka ut alla sexor. Sånt är ju bara JÄTTEROLIGT! Eh, nä jag kom inte på något "bästa" (positiv_flicka_96.com)
Dagens hiss... Aaaatt jag lyckades stå emot mitt godissug och hittade en ask läkerol i skåpet (som jag köpte igår, take it easy. Trodde bara jag hade tagit med den hem).
Dagens diss... Att klockan redan är nio och jag har inte gjort någonting. Som ni ser ovanför, mycket ska hinnas med på 5 timmars fritid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0