Twinkle twinkle

GOODMÖÖRAAA!! Jätteförvånad att jag vaknade så tidigt, för jag kom inte hem förrän typ två så e a typ.. Aa. Var hos Carro och käka pizza till middag med massa goa brudar! I'll upload my pics in a moment. Det här känns som en utomordentligt bra dag, lördag är möjligheternas dag. Dä ä najs. Ligger fortfarande (fortfarande.. Klockan är fan tio så det kanske inte e så konstigt) i sängen och är så jävla pissignödig men vill inte gå upp för då fryser fossingarna. Samma visa varje dag. Hur kan det ge så positiva vibbar? Borde man inte bli så tjurig, haha.

Jag är lite seg med bloggningen nu för tiden, men jag säger det igen så att ni fattar.. Jag lägger inte av, finns här för er <3 Det är väl mys...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0