Erik Gunnar Dennis Hedegård



Fått den här frågan förut och vet att vissa "skäms" eller liknande över att fråga, men jag ser det inte på det sättet utan blir.. inte glad självklart, men liksom smickrad eller något att ni bryr er. Så jag ser inte detta som något negativt alls, pusta ut!

I alla fall, min pappa dog i cancer. Han hade prostata som spred sig till ungefär alla andra organ snabbt som attan, han var inte ens sjuk ett år. Ungefär tio månader bara. Pappa dog, farmor har haft bröstcancer två gånger och det finns på mammas sida också så är ganska beredd på vad jag ska spendera framtiden med. Haha, ne, fan vad tråkig jag är men man tänker ju så.. Därför jag är så jävla rädd för solen och rökning, länge leve Mandiz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0