"What you meeean, sticky situation?!"

Något knasigt hände. Satt och plugga matte när min kropp plötsligt ställde sig upp och gick ut till mamma i köket och sa "Nu ska jag träna. Går till torget och handlar, det tar ju 30 min powerwalk dit." Hörde min röst några sekunder senare och kunde inte längre stoppa blajjan. Waaah? Det var för sent. Skadan var redan skedd. Orden slipprat ur mig. Jag hade redan fått en inköpslista tryckt i handen. Aja, vad fan. Det jag uppnått: 1) tyst på morsan om att jag aldrig tränar, vilket jag ju aldrig gör 2) go fruk till frukosten imorgon 3) lite egen tid att tänkte igenom hur mycket bullshit jag snackar utan att tänka mig fööör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0