Massa söndertuggade färger ligger nu i min mage och göttar sig.




Jag har kommit på mig själv med att varje gång jag visar upp vad jag äter till frukost, så får ni typ en svartvit bild på en äcklig tallrik gröt och en kopp kaffe.. Haha, boooring. Men idag var det lite roligare - fick nämligen i mig en go fruktsallad ;) Jag gjorde den i gårkväll och stoppa bara in i kylen, det går hur bra som helst. Många tror att frukten blir sådär brun och äcklig, men det blir den faktiskt inte. Apelsinens saft hjälper till att förhindra det förstår ni, mina söta bloggläsare.

Om ni undrar vad det är som ser lite ut som en f*tta.. Det är melonen. Fast det hoppas jag veeerkligen att ni fatta, alla vet väl typ hur ett äpplen och en apelsin ser ut innuti..? Och igga jordgubbarna för dom hade jag inte i, stoppa in dom i micron för att tina dom lite och sen totalglömde jag dom där. HAHA

PS. Har lärt mig sen förra gången, det här blev typ 4 portioner. Tro inte att jag käkade allt det där till frukost..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0