Pyjamasdag.

Vill bara ursäkta en aning eftersom jag inte suttit klistrad framför datorn denna helg. När man har något att blogga om så gör man det inte, men det är väl anledningen.. Har haft fullt upp! Konfan och min syssling Sofia som är här, gosh hon är jobbig.. Krävande kräk. Fast just idag har vi gjort absolut iiingenting. Legat hemma framför TV:n och jäst av allt käk igår och tryckt i oss ännu mer godis, kakor, kaffe och ätbart överhuvudtaget. Tror jag har gått upp fem kilo, minst. Och jag svimmade imorse, btw. Var läskigt - jao. Men den historian kan vi ta en annan gång om någon där ute bryr sig ;)

Idag åker Sofia hem också, ganska snart, så då slipper jag problembarnet! Hihi :D Innan har vi planerat en middags-fika, blir antagligen på Espresso House eftersom det inte finns där hon bor (?!) Snacka om i-landsproblem!!!


Bilden tog jag just, men kan avslöja av säker källa att såhär har det sett ut hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg ut vad du fick i konfa present!

2011-05-16 @ 22:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0