Mina konfapresenter!

Bättre sent än aldrig.. Och ursäktar för kvalitén på bilderna är inte den bästa p.ga. ljuset där jag tog bilder var inte alls bra (sägen mitt i natten, hahaha). Ljus som är så viktigt för snygga bilder, vet ni ;) Och snygga bilder som är så viktigt för en bra blogg! Skäms typ när jag publicerar riktigt kassa foton. Aja, nu ska jag sluta älta det här. En gång är ingen gång.

Förutom det jag har tagit kort på så fick jag blommor, rabarber (haha, så jäkla underbart!), en uuuurmysig och helt uuuunderbar filt samt kontanter. Och typ en miljard kort. Nu tror jag inte jag har glömt något..


Den här jag hade i dagens outfit ;) Har aldrig hört talas om märket "o.n.e" förut, men det gör väl inget. Tycker den var skitsnygg :)



Tre halsband. Det är det i guld med hjärtat (fick även en extra berlock, ett kors, några bilder ner) som är mitt "konfa-smycke". Om ni fattar, haha. Det var liksom dyrt (omg, kan inte fatta att jag skriver så) och från hela familjen och sånt man kommer ha föralltid och ever. Stilrent!



Fem stycken armband. Två från Bijoux/Raglady (ena var också i dagens outfit), ett från "Lidingös guld" (kusinerna i Stockholm) och två från Thomas Sabo med fyra berlocker! Så jäkla nöjd :D


Lite "övrigt". Ring från 82/Raglady, hänget till mitt halsband och en smyckes-skål. Det är en handgjord, jättesöt lite skål i porslin som var kvällens snyggaste paket! Haha, det var grymt najs inslaget.



Och så fick jag en sån här klumpig grej av mamma. Fattar inte riktigt vad det var hon ville jag skulle göra med den, menmen..? Ovärt att slänga pengarna på, men det kunde jag ju inte säga till henne. Tänk vad ledsen hon skulle bli! Usch. Den får bo i bokhyllan tills batteriet dör så låtsas jag att den gick sönder. *IIIIII, tjuuuter*

Kommentarer
Postat av: sara

ome hallu dåå!

jag vill också ha en sånn kamra :(

Pöss

2011-05-20 @ 11:54:09
URL: http://sarahammarqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0