Impulsshopping när den är som bäst och lek med min nyaste leksak.

Idag efter skolan drog jag en snabbis in på diverse affärer och djävulens vikket shoppinghumör jag var på. Var det kanske längesen..? Även fast jag släpade runt på något av det största jag sett till gympapåse som gjorde min axel röd + den där jäääkla dö-jobbiga datorn, så trampade jag runt ganska glad. Jag brände tvåtusen på mindre än två timmar på bara småsaker (+converse, så 1300 dåra..). Always impulsköp, det är där pengarna gåår fölket.. Haha. Det var så roligt när jag skulle betala inne på Gina, tjejen i kassen typ brast ut när jag kom fram "ojoj, är det stooorshopping idag eller?!" Jag bara "ööh, jaa, eller.. Det råkade väl bli lite så?" Asså hennes min satte det så perfa.

Har i alla fall tagit kort på allting med min nya superhightechno-kamera, ska bli så roligt att få uppgradera mina bilder här i bloggen till några med lite bättre kvalité än iPhone-kameran liksom :D Ser fram emot detta, hehehe. Den håller på att ladda över till datorn nu, haha, jäklar vad den blinkar och blixtrar.. Men när den är färdig blir det lite bildrensning (tog över 500 bilder liksom?!?! Hahaha, tyyypsikt mig) och sen shoppinginlägg för hela slanten! Tänkte göra som jag brukar - d.v.s tidsinställa ett till varje dag. Om ni inte fattar vad jag menar så gör ni det sen, kära vänner ;)

På återseende!


Jag just nu. Den snyggingen bjuder mitt nolife på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0