Halsband i fokus.






Dagens "dagens outfit" blev väldigt mycket "dagens facelook" istället.. Men vad gör det? Tycker inte att jag allt för ofta lägger ut ego-bilder här i alla fall, ni kanske tycker det behövs lite vänliga ansikten på min lilla hemsida? Hehehe.. Tycker ni det? :P

Anyways, ville bara informera om att jag har nitshortsen på mig under linnet, dock syns dom inte och jag valde att inte ta några seperata detalj-bilder på dom, främst för att det bara var proppat med bilder på dom på förra inlägget juuh + att det var faktiskt halsbandet som skulle stå i fokus idag. Som ni ser i rubriken. Oj, nu tappade jag röda tråden här lite, varför tog jag upp det där med shortsen..? Jo, just det! Skulle varna om att jag inte skriver att jag har dom på mig (fast nu gjorde jag det i alla fall) eftersom dom syns inte. Men då skulle ni tro jag gick till skolan i bara linne och låtsades det var en klänning. Så var det alltså inte.. Höhö

Halsband - Sassymanii/Bikbok
Bandeau (NY, kommer upp i shoppinginlägg i veckan) - Gina Tricot
Linne (NYTT, kommer upp i shoppinginlägg i veckan) - H&M
Glasögon - RayBan
Nagellack (NYTT, kommer upp i shoppinginlägg i veckan) - Make up store / 901 Michael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0