FÄRDIG!

Nu sticker jag till båten, den här underbara kvällen ska spenderas på Brännö med massa fina vänner. Jag är supertaggad och har kört hårt med sminket idag, har suttit här över en timma med ögonbryn, ögonskuggor, highlighter och massa roligt.. Blev kanske sådär, men det gör inget för smink är kul och att experimentera är superkul. Och nu vet jag hur jag borde och inte borde göra till nästa gång..


Slaggar gör jag hos min älskling, så ni får ha det bäst denna friday, vi hörs imorgon all my lovers!




Världens mest mobbade bild, men jag hinner inte nu.. Kommer for sure byta ut den imon, så kolla in här då också! UPDATE: Inga fler planer att ändra detta inlägg nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0