Vad jag gjort idag (helt utan dagis-barn!)

Tyvärr kan jag inte lägga upp några bilder från dagiset och prao:n idag, jag var ju inte där.. Men ssshhh om det inför min morsa nu. Förresten, "uppskattar" (hahaha, mina ordval. Alltid lika fula) ni ens att jag gör det? Asså lägger upp typ bilder på mina teckningar..?

What ever, tänkte att ni åtminstone skulle få veta vad jag gjort. Jag åkte iväg som vanligt, alltså vid samma tid imorse, kunde inte vara hemma för mamma var det :( *Suck*


Vid sju trillade jag in på solariet där det var helt dött. Jag kände mig smart dock, när jag kom på att jag kunde gå dit - det är inte mycket som öppnar klockan sju på morgon! Då kan man ju inte sätta sig på ett café precis? Det var sjukt gött att sola i alla fall. Första gången i år ju! Dock har jag inte riktigt bestämt mig om det är dags "redan" att börja jobba på brännan? Eller hur lång tid är det kvar till solen kommer egentligen? Tre månader? I så fall är jag för tidig.

När jag solat åkte jag till ett bibliotek för jag tänkte att jag kunde plugga en stund. Hade ju ändå inget att göra ute? Men icke sa nicke, det öppnade inte portarna förrän klockan tio! Typ sick-sent tycker jag då bibblan + skolan = match. Skolan börjar man ju typ åtta? Då borde bibliotek göra det också. Valde ett fint bord och beredde ut mina böcker på istället.


När det blev lunch besökte jag en av mina kompisars caféer. Det var grymt värt att åka dit bara för två av mina vänner PRAOade där! Jag var vrålhungrig, beställde det dom sa var det godaste (och det var aaas göööttt!!!) och satt kvar typ två timmar.. Haha, eller jag vet inte hur länge? Fördröjde tiden en evighet var mitt mål i alla fall.

Efter lunchen träffade jag pojkvännen och hans kompis. Vi gjorde ingenting egentligen. Gick runt lite på stan, gick tillbaka till fiket och drack latte, åkte hem till mig så jag kunde duscha och byta om, hem till Jacob och titta på webb-tv. Sen gick vi ut, drog ner till havet:


Jag vet att det är as kass kvalité på den här bilden, men i verkligheten var det så vackert när han satt där på berget. Mobilkameran är ju det enda jag konkar runt på, hade med andra ord inte något bättre till hands. Med blixt blev bilden helt blå? Och utan kolsvart. Fick redigera så det faktiskt skulle synas en himmel och en liten man, hehe. Aja, det var inte menat med något najs fotografi här sååå...

Kommentarer
Postat av: Felicia

hej, vad heter cafét du var på? :)



tacksam för svar! Svara gärna i ett inlägg :D

2011-03-07 @ 17:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0