MIN ÄLSKLING FYLLER 15 FUCKING ÅR!



GRATTIS JACOB :D Minminmin Jaaacob är nu en bigboy. Till åldern också. Jag lovar att köpa dig något, ledsen att du inte fick något idag.. Men chilla. Du har liksom inte sagt vad du vill ha och jag vet hur kräsen du är, det är svårt med presenter till dig. Hehe, här kommer sanningen fram? ;) Aja, men så är det. Du kan ju skicka en (liten) önskelista till mig, om du känner för det.

Nu när jag ändå håller på och är så ärlig kan jag väl lika gärna erkänna att jag tycker det verkar så himla mycket lättare för dig att köpa braiga saker till mig? :( Orättvist liksom. För du har ingen blogg och jag lägger ut saker här minst varannan dag på masssa nytt jag vill ha. Hahahaha


Min söööta bebe idag i skolan. (Och nej, vi går i samma klass. Bara skola. Vi hade en efterbliven vikarie sista lektionen och av någon anledning var han på den då?)

Kommentarer
Postat av: elin

haha AH MEN DAHH amanda, köp något dyrt så blir han nöjd typ ;) hihi det "perfekta" slutet kan du tacka min hund för ;) haha fast hoon är bara söt när hon får mat.....annars är hon en liten bitch...hehe ne nu var jag elak ;) LÖV YA MANDIS <3

2011-03-15 @ 20:31:15
URL: http://elinpk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0