MANGALUF-SEMESTER I SOMMAR!

NU HAR MAMMA BOKAT EN RESA TILL OSS TVÅ TILL SOMMARLOVET, TJOHOOO. Taggad till max att få ligga på en underbar vit strand och bara chilla jääärnet. Ska bli brun och ha söta bikinis på mig.

Jag var jävligt noga med att vi skulle åka efter midsommar, så hon lyssnade på mig :D (Då är det nämligen bigpartaj). Vi är borta en vecka, rättare sagt den 26 juni - 3 juli. PERFEKTA VECKAN ALLTSÅ. Typ två veckor av lovet har gått då man hunnit tragga upp sig med en aning sol här och så kommer man tillbaka brun och vacker därifrån och är sååå taggad för en massa fortsatt sommarlov hemma i Sverige typ. Hahaha. Yääää.

Nu kommer lite tagg-bilder på vårt hotell: Morsan valde ett med typ allt. Det finns gym, spa, resturang, bar o.sv. Vårt rum har balkong och hela tjosanhejsan. Får se mer när vi anländer till paradiset om några veckor ;) Hur najs kommer inte det här bli!?



Update: Nu sa hon att dom snackar SPANSKA där?! OH NOOO, vill typ inte åka längre. Tjenare vad knas liksom. Hate spanska :( Fast sist när vi var i spanien lyckades jag lära mig ett ord. Så duktigt! Calle, det betyder gata ;) Det stod liksom överallt så det fastnade.. Hahahaha

Kommentarer
Postat av: FILIPPAAAAAAAAAAA

YÄÄÄ, THA BIGPARTAJJJ!!

2011-03-18 @ 17:11:12
Postat av: fiffi

Fin blogg du har!



Kolla gärna in min o kommentera

2011-03-31 @ 13:06:59
URL: http://fiffilip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0