JAG SER FASIKEN ATT JAG ÄR BRUUUNARE!

Kom precis hem från min sista PRAO-dag! Så nu är det slut på dagis och efter helgen ska jag till skolan igen. Vet ni vad det betyder? SOVMORGON! Börjar ju klockan åtta då, hahaha! Yäää, får sova en timma längre. Lyx.

Efter "jobbet" åkte jag som vanligt in till stan och sola. Kan ärligt talat säga, som bloggare brukar, idag: "jag känner mig superfräsch nu!" Hahahaha. Brukar verkligen inte det, det är så jäääkla varmt och så ligger jag där och äcklar mig i rump-svett typ. Och så kommer man upp och.. nää, inte känns det fräsit i alla fall. Fast idag var det inte alls så :D Fick färg dessutom! Inte ofta jag kan se skillnad efter bara en gång sådääär. Happy. Massa fräknar i hela fejjan och brun på magen, ryggen, över bröstet.. Hahaha, ah, det är typ dom delarna jag hunnit spana in ;)


Vet inte vad min hand gör där (?), den bara ploppa upp verkar det som..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0