Dags att visa upp den här nu..?

Jag hittade min dröm-jeansskjorta! :D Men det var ett tag sen nu, typ två veckor? Haha, har bara inte orkat visa upp den här än.. Men kände att det var tid nu. Bättre sent än aldrig.

Inne på Cubus var det den hängde så vackert på en galge. Cubus, som jag förövrigt aldrig ens är inne i! Och DESSUTOM är det en herr-skjorta, inte så att jag brukar kolla in killkläder i random affärer liksom..? Så det var sååå ment-to-be när jag såg den. Verkligen ödet, förstår fortfarande inte hur jag lyckades. Aja, jääävligt nöjd är jag i alla fall! Den har precis allt jag tänkt mig, känns som jag själv desginat den. Naaajs.

250 spänn.


Kommentarer
Postat av: Elin

ÅH MANDAH gud, din kommentar gjorde min kväll!!!ihhh, bara för det ska jag fortsättta med de!! pusss goding!!!

btw: din e inte så fel din heller ;L)

2011-03-13 @ 18:02:55
URL: http://eeelinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0