Sjukdom sprider sig i mig

Jag är sjuk och mår piss :( Sitter hemma för mig själv och äter kex och ost, haha. Dock var dom godaste kexen slut :( Men vänta nu innan ni kallar mig tantig, stora godisskålen står också framme. Och fruktsallad. Och andra thé koppen. Är mega sugen på kaffe också, ska göra mig en stor. Nu tar mina matorgasmer slut :P

Jag är arg för att jag var "tvungen" att gå och bli sjuk på sommarlovet, men det ösregnar ute så det känns ändå som rätt dag. Skulle huggt huvudet av mig ifall jag blev sjuk nästa vecka, när jag och mamma är på underbara Mallorca. Hur kul skulle det vara på en skala?




Kommentarer
Postat av: Anonym

hur fan stavar du te?!

i sverige stavar man väl de tea eller te?

thé?:O

2011-06-20 @ 10:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0