Mobilbloggning! God morgon folket, hehe. G...

Mobilbloggning! God morgon folket, hehe. Gick upp för bara tre timmar sen faktiskt.. Åkte då snabbt hem, packade, duschade, åt lunch och nu sitter jag återigen på bussen med min sovsäck och väskor och ska möta upp fina Elin M på Konsum och köpa engångsgrill med tillhörande kött att lägga på den. Hahaha. Har ni fortfarande inte lyckats gissa vad jag ska göra? Tälta såklart! Jag, Niki, Kajsa, Carro, Elin M och Seraphiner ska slå upp tält på Brännö och gosa hela natten. Mitt batteri kommer dö med tiden, så det här är förmodligen det sista ni hör av mig innan jag är hemma imorgon. Har kameran med mig så då ska ni få massa fina bilder på mina finaste vänner och vårt tält! Haha, najs. Senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0