"Kvällens facelook"

Klockan säger åt mig att det är dags att dra sig mot vännerna om det ska bli någon kväll ikväll, så det här får gå kvickt. Sen säger jag hej då för idag och så blir det mer roligt från mig imorgon, folket ;)

Jag har suttit och sminkat mig fooorever. Körde någon light variat på en sotning, dock med massa eyeliner och glitter. Älskar glitter runt ögonen! Hahaha, är som en åttaåring. Vad tycker ni då? Skulle jag kört hårdare på ögonskuggan och låtit den flytande eyelinern vara? Tror ni det skulle blivit snyggare med en kajalpenna istället? Inte är jag någon makeup atrist. Kan inte, vet inte. Tycker bara det är kul med glitter. Som en åttaåring. Eller den där bebisen i reklamen för tvättmedel som försöker sminkar sig med läppstift på kinderna för första gången, ni vet? Hahaha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0