Häng i soffan följt av ont i maggenmin

"Imorse" (halv tre tror jag den var) kom Kajsa och drog upp mig och Jacob ur sängen. Vi åkte efter en stund och köpte hur mycket godis och kakor som helst och satte oss hemma hos Kajsa och spelade Monopol! Det var minst sagt ett tag sen. Gissa vem som vann då? Ja, ni gissade rätt! Självklart var det jag - det är alltid jag. PS. Tror aldrig jag har ätit så många kakor i hela mitt liv. Tror jag åt typ halva röret med Singoalla helt själv.. Blä, vad äckligt..


Mina hotell. Alla fem. Ja. Men såklart. Hehe.


Tycker Singoalla är så jäkla somrigt.. Hahaha. Tänker på picknick när jag äter dom.


Allt det där var bara Kajsas och mitt.. Hahaha, GALET! Gaaanska mycket fick stanna kvar hemma hos henne när jag gick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0