Hejdå lantisaR!

Idag lämnade jag av min Sofia och Viviann på tågstationen. Lite sorgligt, men jag ska snart till Falköping igen och träffa dom! Det blir någon dag i denna vecka, senast på lördag reser jag så det känns ändå luuugnt. Varför jag ska åka dit just då, kommer då. Det snackar vi inte om nu.


Vivi på vagnen in. Tycker den här bilden beskriver hennes personlighet så fint. Rauwrr ungefär.


Dagens lunch blev en moccalatte och en kycklig och bacon macka. Självklart ska jag köpa något jag aldrig smakat förut. Som jag ALLTID gör (alltid verkligen, man kan fråga vem som helst som ätit ute med mig), men inget av det tänker jag beställa igen. Bra, nu kommer jag ihåg det också.


Jag och syssling Sofia. Visst är vi lika? Båda lika fula.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0