Färdigfixad för middag med tanter

Idag har jag hjälp min mammas kompis att flytta, och nu ska vi tre på middag. Vet inte vart vi ska äta än, det är något hon har valt.. Spännande, haha. Har precis fixat mig i alla fall. Jag känner mig så jävla ful och äcklig, men får sätta på mig ett fejksmajl ikväll så åtminstone dom andra på restaurangen kan kolla på mig och bah "omg, så snygg tjej - som henne skulle man varaa!" Hahaha.

Om ni undrar varför så ska jag nu berätta och svaret är lätt. Jag fixade allt i helt fel ordning, haha. Började nämligen med naglarna och då blev dom jättefina, sen fortsatte jag med ögonen och nagellacket hann inte riktigt torka och när jag var klar såg jag att jag förstööört dom :( Så då såg det bajs ut. Sen fixade jag håret och då blev dom ännu mer bajs. Sen tog jag på mig concealer och foundation, efter ögonskuggan och sånt? För jag tänkte att jag skulle skippa det idag men när jag sen såg mig i spegeln såg jag ju helt fuuuckad ut så det gick bara inte. Sen tvättade jag armhålorna i handfatet och rakade mig istället för att ta en dusch HELT innan jag började med allt det andra, som jag brukar? Helt fel ordning!!! Vill bara börja om från början men hinner inte det.. Suuuck, hahaha.



Det här bilden ska representera någon form av "dagens outfit"? Hehe, jaa..


Körde på någon slags grekisk frisyr idag, kan man väl säga. Mittbena och en fläta på varje sida som möts i en liten gummisnodd i bak på skallen.


Och så hittade jag denna gamla grej (egentligen ett halsband) bland mina gamla smycken. Tyckte det var snyggare nu än när jag sist såg det, dessutom bär jag aaaaldrig guldsmycken. Men idag gör jag. Historiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0