Cruising 2011

Godmorgon!

Igår var det ju cruising i Falköping stad och jäääklar vad kul det är. Träffa massa folk och titta på bilar är grunidén för denna högtid. Lätt att tro att bil-biten inte är så stor del och att folk egentligen inte bryr sig om dom, men det är fun även fast det inte är ett intresse. Kanske låter lite wierd för er som kommer utifrån (;)), men inte döma.

Förra året är oslagbart, då åkte vi bil (vilket uteblev i år), tjoade runt (lät jävligt horigt när jag läste mina ord?) och ja.. hitta på massa skoj, haha. Men det betyder iiinte att 2011's var misslyckad.


Sofia och Viviann.


Random bil med sköna raggare.


Glad chey.


Emelie, som är min sysslings flickvän. Sofia är ju min syssling, men hon har en storebror också.


Och det här köade vi ungefär en timma för att bara beställa. Gott shit, hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0