Asså.. Wtf? Sämsta raggningen ever?

Det här är en kille jag kände ett tag, men nu har vi inte pratat sedan.. *Hmm* Säker inte sedan jag flyttade till Göteborg för över två år sedan. Vi har dock aldrig träffats, men var ändå ganska nära sådär konstigt. Så jävla äckligt när jag tänker tillbaka för det kunde ju faktiskt varit veeem som helst (lär inte känna folk via internet). Men ändå.

Idag skrev han i alla fall till mig på Facebook. Asså jag skäms över att jag låtit honom lära känna mig - förlåt, men vilken loser. Dock är jag snäll nu, för som ni ser har jag censurerat hans namn så ni kan ju inte se vem det är jag kallar tönt i alla fall..

Och han är brutalt seriös. Som jag skrev; vi kände faktiskt varandra och jag vet hur han är..





Sen svarade jag (självklart!) inte mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0