Träning med Nikita planerat idag!

Idag ska jag leka med Nikitaaa! Har sett fram emot det så lääänge :D Även fast vi bestämde i typ söndags? Hahaha, fail sagt där. Men sen dess har jag längtat, liksom.

I alla fall - först ska vi göra ett litet hemligt ärende å mina vägar. Nikiälsklingsbabyn följer med som mitt stöd! Vet inte ens om jag faktiskt kommer behöva det, men skulle aldrig våga göra det utan henne. Så jo, behöver henne! Gulligt av henne att göra detta för mig, tycker ni inte? Tack igeeen gumman - du är för snäll! Och det är faktiskt hemligt, ingen jävla bajsgrej som jag påstår vara hemlig och så ska vi typ köpa godis.. Vill inte precis skriva det här..

Men, när vi har gjort det ska vi träna :D Det var jättelängesen, har inte ens haft idrott i skolan sen måndag förra veckan? Missat två lektioner. Och nej, inte pga. skolk. Har varit på teater ena dagen + hjärt- och lungräddning andra. Anyway, det blir boxning. Roligt :D Hoppas jag får träningsvärk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0