Fyra fantastiska månader

är det idag med min älskling! Den jag gillar allra määäst. Och jag hoppas verkligen på minst fyra till + en massa fler.. Haha, gulligt av mig :D

Kommer ihåg när vi precis blev tillsammans och alla klagade på att vi var för nykära och önskade att det skulle gå över, schysst av dom.. Tss, vilka kompisar (?) vi har. Men in your face because it wont! I hope I will be this inlove forever. Okej, undra varför jag skrev det där? Jätteudda..

Men fler pussar till dig, min bebe, och grattis för att du har mig! :D Eller något.



Kommentarer
Postat av: elin

Hihihi grattis Ahhhmeeendah! ;D

sv Taaaack för att du gillar mina jeans! :D

2011-01-22 @ 10:11:23
URL: http://elinpk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0