Införskaffat idag:

Det som stod på inköpslistan idag var egentligen skidkläder/grejer. Hittade ett underställ och ett par sockar, fyfan vad det inte gick bra för mig att shoppa idag.. Största grejen jag måste fixa snabbt nu till resan är sånna där tjocka brallor (hahaha) och skidhandskar! Får fokusera på det. Asså f*cking vantar kostar typ 700 spänn, som minimum. Vi ska vara där i fyra dagar och jag kommer aldrig använda dom igen - kan det bli mer ovärt..? :(


Understället. Är så grymt taggad nu - jag kommer rocka sönder med det här på mig ju. Hahaha. Valde mellan detta och ett helsvart, men det var lite opersonligt.. Dessutom kosta detta en sån där nollnolla-lapp extra = det måste vara bättre.


Den svarta grejen ni ser där är sulor till mina snea fötter, hehe. Man stoppar in dom i ugnen så dom "smälter" och sen ner i skon och så foten på det. Då formas dom efter min fossing ofc, och jag slipper gå jättefult och snett i mina converse till våren! Och så var det aaas sköna pjäx-strumpor till det.


Och lite till skönheten. Hårborttagningskräm så Jacob inte ska behöva slösa enegi på att klaga på mina håriga tjejben, nattkräm till min torra fejja, handkräm till min obraiga vana att tvätta händerna underfär 10 gånger mer/minut än jag behöver och så några ansiktsmasker bara för jag är brud.




Alltid velat ha riktiga färgbomber till sportbh, tycker det är så najs! Även fast det inte alltid syns. Dessutom är resten av mina träningskläder i nyjanserna svart. Boooring. (Denna är mer orange/rosa i färgen tycker jag.. Den är lite wierd)

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu får du lägga ut din danmarks shopping amanda!

2011-02-28 @ 02:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0